Bendros Pirkimo Taisyklės
Prieš atlikdami pirkimą mūsų internetinėje parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias taisykles. Patvirtindami pirkimą, Jūs patvirtinate, kad susipažinote su jomis ir sutinkate.
Prekių apmokėjimo sąlygos
- Apmokėjimą galite atlikti šiais būdais:
a. Tiesioginiu bankiniu pavedimu į mūsų sąskaitą Swedbank banke:- Gavėjas: MB "Melnas"
- Sąskaita: LT747300010143058204
- Mokėjimo paskirtis: Jūsų užsakymo numeris
b. Per Paysera sistemą.
c. Kreditine arba debetine kortele.
d. Išsimokėtinai sudarant sutartį su Inbank.
- Apmokėjimą galite atlikti šiais būdais:
Prekių pristatymo sąlygos
- Nemokamas pristatymas į artimiausią pašto skyrių galimas užsakymams virš 10 Eur.
- LP Express kurjerio paslaugos kainuoja 3 Eur. Pristatymo terminas – 1-3 darbo dienos sandėlyje esančioms prekėms.
- Nemokamas atsiėmimas galimas mūsų parduotuvėje adresu:
V. Pietario g. 8, Vilnius, LT-03125.
Siuntų patikrinimo sąlygos
- Atvykus siuntai, privalote atidžiai apžiūrėti pakuotę.
- Jei pakuotė pažeista, turite teisę patikrinti siuntos turinį vietoje. Jei turinys pažeistas, siuntos nepriimkite arba paprašykite, kad kurjeris pažymėtų, jog pakuotė pažeista. Tokiu atveju mes pakeisime prekę nauja.
- Jei priimsite siuntą su pažeista pakuote, prisiimate atsakomybę už galimą turinio pažeidimą.
Grąžinimo sąlygos
- Prekės gali būti grąžinamos per 14 kalendorinių dienų, jei jos nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos, originalioje pakuotėje ir su užpildyta grąžinimo forma.
- Grąžinimo adresas:
MB Melnas (6stygos.lt),
V. Pietario g. 8, Vilnius, LT-03125.
Garantija
- Visoms prekėms taikoma 2 metų kokybės garantija.
Asmens duomenų apsauga
- Jūsų pateikti asmens duomenys tvarkomi pagal BDAR reikalavimus, siekiant užtikrinti Jūsų privatumą ir saugumą.
Atsakomybė už pažeistas siuntas
- Mūsų parduotuvė neatsako už siuntos pažeidimus, atsiradusius transportavimo metu. Tokiu atveju rekomenduojame kreiptis į vežėją – Lietuvos paštą, per šią nuorodą:
https://www.post.lt/lt/skundai.
- Mūsų parduotuvė neatsako už siuntos pažeidimus, atsiradusius transportavimo metu. Tokiu atveju rekomenduojame kreiptis į vežėją – Lietuvos paštą, per šią nuorodą: